طراحی دکور مرکز آموزشی بصورت نقد و اقساط  > فضاهای آموزشی همواره یکی از مهم‌ترین موضوعات در بخش طراحی داخلی محسوب می‌‌شوند. عوامل متعددی در تعیین طراحی دکور مرکز آموزشی مؤثر هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از ایده‌های طراحی داخلی فضاهای آموزشی آشنا کنیم. از جمله عوامل تاثیرگذار بر طراحی دکور مرکز آموزشی می‌توان به زمینه عملکرد و همچنین مقطع تحصیلی آن اشاره کرد. در حقیقت باید با در نظر گرفتن این موارد ضرورت‌های فضای آموزشی تعیین شود.

دکور مدرسه اموزشیآموزشگاه، موسسه، مدرسه، مهد‌کودک، دانشگاه و موارد دیگری از این دست همگی می‌توانند جزو فضاهای آموزشی محسوب شوند. هر کدام از این موارد دارای ضوابط مشخصی در زمینه طراحی هستند که با در نظر گرفتن آنها می‌توان ایده‌های خلاقانه‌ای برای طراحی دکوراسیون داخلی چنین فضاهایی در نظر گرفت. گروه IPG دکور، متخصص در زمینه طراحی دکور مراکز آموزشی بوده و می‌تواند بصورت حرفه‌ای طراحی دکوراسیون داخلی این مراکز را انجام دهد.

 تاثیر طراحی داخلی فضای آموزشی بر روی سطح یادگیری

اصولاً در طراحی دکور مرکز آموزشی باید ایجاد حس شادابی و نشاط در دانش‌آموزان، بالا رفتن سطح تمرکز و  افزایش شوق یادگیری در آن‌هامورد توجه قرار گیرد. بهتر است از نورپردازی‌های اصولی و مناسب در این مکان‌ها استفاده شود.

طراحی مراکز آموزشینورپردازی مورد استفاده در مراکز آموزشی

به کار بردن نورپردازی صحیح در محیط کلاس، راهروها، سالن‌ها و دفاتر می‌تواند باعث شادابی و نشاط شده و به بالا بردن سطح یادگیری کمک کند. کلاس‌ها باید از نور کافی برخوردار باشند به گونه‌ای که حس خواب‌آلودگی را دور کرده و همچنین دید کافی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد. شرکت IPG دکور با داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مراکز آموزشی، تمامی خدمات مربوط به نورپردازی  مراکز آموزشی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

دکور مرکز اموزشیحوزه فعالیت مراکز آموزشی

زمینه عملکرد مراکز آموزشی می‌تواند یکی از عوامل مهم برای ایده‌پردازی در زمینه طراحی داخلی این مکان‌ها باشد. به عنوان مثال طراحی داخلی یک مهد‌کودک با یک مدرسه ابتدایی یا یک دبیرستان می‌تواند شامل تفاوت‌های  زیادی باشد. این تفاوت‌ها می‌تواند در رنگ‌های استفاده شده، چیدمان کلاس‌ها و حتی نحوه نورپردازی ظاهر شود.

انتخاب رنگ مناسب برای مرکز آموزشی

 در طراحی داخلی دکور مرکز آموزشی، دیوارها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. بهتر است از رنگ‌های روشن برای دیوارهای مرکز آموزشی استفاده کرد. این کار علاوه بر بالا بردن میزان نور محیط، به ایجاد حس شادابی و نشاط در میان دانش‌آموزان نیز کمک خواهد کرد. همچنین برای کاهش سطح اضطراب می‌توان از رنگ‌های سبز و آبی برای طراحی دکور مرکز آموزشی استفاده کرد. با توجه به این‌که در مراکز آموزشی بالا بردن سطح انگیزه و نشاط اهمیت ویژه‌ای دارد، می‌توان برای تزیین و طراحی دیوارها از جملات انگیزشی استفاده کرد.

 

دکور مراکز آموزشی

چیدمان کلاس‌ها مراکز اموزشی

 از موارد تأثیرگذار بر طراحی دکور مرکز آموزشی می‌توان به نحوه چیدمان کلاس‌ها اشاره کرد. طریقه چیدن صندلیـها باید به گونه‌ای باشد که باعث مشکل در رفت‌و‌آمد نشود.

مطابق با عملکرد مرکز آموزشی می‌توان از شیوه‌های مختلف برای چیدن صندلی‌های کلاس استفاده کرد.  در برخی از موارد هم می‌توان صندلی‌ها را به صورت گرد چید تا معلم و تمامی دانش‌آموزان نسبت به هم دید کافی داشته باشند و به این صورت شیوه‌ای نوین از آموزش در پیش گرفته شود. برای نظم دادن به فضای داخل کلاس هم می‌توان از قفسه‌ها و کمدهای کوچکی در داخل کلاس استفاده کرد.

گروه IPG دکور ارائه‌کننده تمامی خدمات مربوط به طراحی دکور مرکز آموزشی می‌باشد. شما می‌توانید برای دارا بودن مرکزی آموزشی با طراحی خاص و مناسب با کارشناسان گروه IPG دکور تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره رایگان و بازدید ، با گروه IPGدکور  در تماس باشید

قیمت پارتیشن دست دوم و اداری

دکوراسیون داخلی

همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122738654
02122738661

شماره همراه:
09382327323