طراحی بصورت نقد و اقساط > دکور مغازه لوازم خانگی یک موضوع بسیار مهم است که صاحبان مغازه‌ها برای ایجاد حس خوشایند در مشتری‌ها و تحریک آنها به خرید محصولاتشان به آن توجه ویژه دارند. دکور مغازه لوازم خانگی باید چگونه باشد؟ دکور مغازه لوازم خانگی چگونه بر فروش اثر می‌گذارد؟ در دکور مغازه لوازم خانگی چه نکات و اصولی را باید رعایت کرد؟

پاسخ این سوالات می‌تواند راهنمای خوبی برای شما مغازه‌داران عزیز باشد. با گروه دکور IPG همراه باشید تا بتوانید مناسب‌ترین و زیباترین دکوراسیون را برای مغازه خود طراحی کنید.

طراحی-مغازه-لوازم-خانگی

*طراحی دکوراسیون بصورت اقساطی

چرا دکور مغازه لوازم خانگی مهم است

در هر فروشگاه و یا مغازه‌ای چیزی که قبل از لوازم آن توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند، دکور و چیدمان وسایل است. با اینکه تمام صاحبان مغازه‌ها از اهمیت دکوراسیون بر جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات خود آگاه هستند، در این بخش کمی درباره مهم بودن دکور مغازه لوازم خانگی صحبت می‌کنیم.

دکور مغازه در واقع یک استراتژی فکری برای بهینه‌سازی فضا و ایجاد یک طراحی زیبا و دلپذیر است. اگر در دکور مغازه لوازم خانگی خود تمام اصول را به خوبی رعایت کنید،می‌توانید به دیده شدن برند و هویت مغازه خود دامن بزنید.

بسیاری از مشتریان از طریق دیدن نمای کلی مغازه شما تصمیم خود را برای وارد شدن به داخل مغازه قطعی می‌کنند، پس باید در نگاه اول مغازه شما چیزی برای جذب شدن آنها داشته باشد و آن از طریق دکوراسیون داخلی به دست می‌آید.

با توجه به موارد گفته شده در بالا می‌توانیم بگوییم دکور مغازه به نوعی نقش بازاریابی را برای شما ایفا می‌کند. پس برای داشتن بهترین دکوراسیون با افراد متخصص و کاربلد مشورت کنید، تا آوازه کسب‌وکار شما برای همیشه در ذهن مشتریانتان باقی بماند.

نکات و اصول مهم در دکور مغازه لوازم خانگی

اگر تا به حال داخل مغازه‌های لوازم خانگی شده باشید، حتما متوجه انواع دکوراسیون‌ها شده‌اید. در این میان برخی از مغازه‌ها به خاطر طراحی دکورجذاب‌تر  و زیبا‌تر توجه شما را بیش‌تر از سایر مغازه‌ها به خود جلب کرده‌اند. گروه دکور ‌IPG در این بخش شما را با نکات و اصول مهمی که صاحبان این مغازه‌ها در طراحی دکور مغازه لوازم خانگی خود رعایت کرده‌اند، آشنا می‌کند.

دکور-مغازه-لوازم-خانگیطراحی دکور مغازه  براساس متراژ آن

برای دکور مغازه لوازم خانگی ایده‌های مختلفی وجود دارد، برای انتخاب و اجرای هر یک از این ایده‌ها باید متراژ مغازه را در نظر گرفت. به طور ایده‌آل متراژ مغازه لوازم خانگی نباید کمتر از 30 متر باشد. هر چه اندازه متراژ مغازه بزرگتر باشد، در انتخاب و اجرای ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی راحت‌تر خواهید بود.

به دکور ورودی و سمت راست مغازه لوازم خانگی توجه ویژه داشته باشید

در هر مغازه‌ای دکور بخش ورودی و سمت راست از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، زیرا مشتریان به این دو بخش توجه خاصی دارند. پس برای دکور قسمت ورودی و سمت راست مغازه خود بهترین ایده‌ها را انتخاب کنید.

چینش ایده‌آل لوازم خانگی

یکی از اصلی‌ترین مراحل دکور مغازه ، چیدمان لوازم است. در چینش لوازم خانگی یک قاعده کلی وجود دارد که اثر بخشی آن در جذب مخاطب بسیار زیاد است. به طور معمول وسایل کوچکتر در جلوی وسایل بزرگتر قرار می‌گیرند. این نوع چیدمان به مشتری اجازه می‌دهد، به راحتی تمام لوازم داخل مغازه را ببیند.

توجه خاص به نورپردازی مغازه لوازم خانگی

نورپردازی بخش جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی است. در هنگام طراحی دکوراسیون باید به نورپردازی توجه ویژه کرد، زیرا نورپردازی نه تنها به دیده شدن بهتر لوازم کمک کرده بلکه باعث برجسته‌تر شدن و زیبایی انها می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها و کفپوش مغازه لوازم خانگی

رنگ دیوارها و کفپوش مغازه تاثیر زیادی بر جذابیت دکوراسیون ان دارد. برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای مغازه لوازم خانگی می‌توانید رنگ دیوارها و کفپوش را روشن انتخاب کنید.

دکور-لوازم-خانگیفضای مناسب برای رفت‌وآمد بازدیدکنندگان در نظر بگیرید

یکی از نکات مهمی که در دکور مغازه لوازم خانگی باید به آن دقت کرد، ایجاد فضای مناسب برای رفت‌وآمد مشتریان است. قدم زدن و قرار گرفتن در یک فضای باریک می‌تواند بر خرید مشتریان تاثیر منفی بگذارد. پس دکوراسیون مغازه خود را به گونه‌ای طراحی کنید که مشتریان به راحتی در آن برای دیدن لوازم قدم بزنند.

گروه دکور IPG طراحی انواع دکوراسیون مدرن و صنعتی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. برای داشتن بهترین و زیباترین ایده‌ها در طراحی دکور مغازه لوازم خانگی می‌توانید با کارشناسان گروه دکور IPG باشید.

جهت مشاوره رایگان و بازدید ، با گروه IPGدکور  در تماس باشید

همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122738654
02122738661

شماره همراه:
09382327323