دکور مطب چشم پزشکی بصورت نقد و اقساط

طراحی مطب چشم پزشکی

در تمام مشاغل، دکوراسیون داخلی قدرتمندترین ابزار برای ایجاد فضای مناسب است. برای یک کلینیک چشم پزشکی که روزانه مراجعه‌کنندگان زیاد دارد، توجه خاص به دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. دکور چشم پزشکی باید توسط طراحان حرفه‌ای و باتجربه انجام شود تا به فضایی آرامش‌بخش برای بیماران تبدیل شود. از آنجایی که دکوراسیون چشم پزشکی اولین چیزی است که بیماران می‌بینند، فضای آن باید متناسب با حرفه و تخصص پزشک طراحی شود. گروه دکور ipg یک انتخاب عالی برای دکور چشم پزشکی است، زیرا با در نظر گرفتن اهمیت دکوراسیون داخلی برای کلینیک چشم پزشکی، از جدیدترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها استفاده می‌کند.

 

*طراحی دکوراسیون بصورت اقساطی

 

چرا دکوراسیون مطب چشم پزشکی مهم است

طراحی دکور چشم پزشکی از زمانی که بیماران می‌توانند پزشک خود را انتخاب کنند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. طراحی دکور چشم پزشکی در ایجاد احساس راحتی و امنیت بیماران تاثیر زیادی دارد. انتخاب یک طراحی زیبا و حرفه‌ای می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار و تخصص پزشک باشد.

درست است که مطب پزشکان محلی برای انجام خدمات پزشکی آنها است، اما نباید فراموش کرد که مطب برای آنها حکم ویترینی را دارد که باعث افزایش اعتبارشان می‌شود.

در یک کلینیک چشم پزشکی بخش‌های مختلفی وجود دارد. اتاق انتظار، اتاق پذیرش و صندوق جزء مهم‌ترین بخش‌های کلینیک چشم پزشکی به شمار می‌روند. همه این بخش‌ها باید به شکل مناسب طراحی شوند. زیرا طراحی دکوراسیون هر یک از قسمت‌ها در تکمیل مراحل درمانی بیماران تاثیر مثبت می‌گذارد.

اگر در کلینیک چشم پزشکی فضای مناسب برای درمان بیماران فراهم نشود، ممکن است در درمان آنها مشکل ایجاد شود، بنابراین توصیه می‌کنیم برای داشتن بهترین عملکرد دکور چشم پزشکی را به طراحان حرفه‌ای بسپارید.

اصول و نکات مهم در طراحی دکور چشم پزشکی

برای اینکه که دکور چشم پزشکی بهترین تصویر را در ذهن مراجعه‌کنندگان به وجود بیاورد، لازم است تمام اصول و نکات طراحی دکوراسیون به درستی و با دقت تمام اجرا شوند. بسیاری از بیماران کیلینک‌هایی را انتخاب می‌کنند که از فضای ظاهری مناسب برخوردار هستند. برای اینکه کلینیک چشم پزشکی مورد توجه مراجعه‌کنندگان قرار بگیرید، باید در طراحی آن سلیقه آنها را در نظر گرفت، زیرا این کار کلینیک چشم پزشکی را به یک محل عالی درمانی برای بیماران تبدیل می‌کند. مهم‌ترین اصول و نکات دکور چشم پزشکی به شرح زیر است:

طراحی دکوراسیون اتاق انتظار در مطب چشم پزشکی

اتاق انتظار در کلینیک چشم پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که اکثر اوقات اتاق انتظار شلوغ است، باید از فضای کافی برای انتظار بیماران برخوردار باشد. چرا که کمبود فضا می‌تواند باعث آزرده کردن بیماران شود. در طراحی دکور اتاق انتظار اتاق پزشکی باید از صندلی‌های راحت و مناسب استفاده شود. هیچ کس از نشستن در اتاق انتظار لذت نمی‌برد، به همین خاطر برای مقابله با بی‌حوصلگی بیماران در حین انتظار راهکارهای زیادی در نظر گرفته است. به عنوان مثال با نصب تلویزیون، ارائه مطالب خواندنی، ارائه وای فای رایگان و حتی ایجاد یک فضای بازی برای کودکان می‌توان اسباب سرگرمی بیماران را فراهم آورد.

دکور مطب چشم پزشکیطراحی دکوراسیون اتاق پذیرش

طراحی داخلی اتاق پذیرش بر عملکرد پزشک تاثیر زیادی دارد. طراحی آن باید به گونه‌ای انجام شود که بیماران به محض ورود و دیدن پزشک حس خوبی پیدا کنند. انتخاب رنگ‌ مناسب برای دکوراسیون و چیدمان منظم و مرتب وسایل می‌تواند تاثیر مثبتی در ذهن بیماران بگذارد. تاثیر مرتب بودن اتاق پذیرش در روحیه بیماران غیر قابل انکار است، پس مطمئن شوید که تمام دستگاه ها و لوازم پزشکی در جای مناسب خود قرار گرفته باشند.

انتخاب ترکیب رنگی مناسب

در محیط‌هایی که مراجعه‌کنندگان آن بیماران هستند، انتخاب ترکیب رنگی بسیار مهم است. در دکور چشم پزشکی ترکیب دو رنگ سفید و سبز تاثیر مثبتی بر روحیه بیماران دارد. رنگ سفید مظهر پاکی و تمیزی است و رنگ سبز تداعی کننده حس آرامش و سرزندگی می‌باشد. انتخاب رنگ مناسب در محیط‌های بیمارستانی می‌تواند در کاهش استرس و اضطراب بیماران تاثیر مثبتی بگذارد، پس در هنگام طراحی دکور چشم پزشکی در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید.

اهمیت نورپردازی را جدی بگیرید

ایجاد نورپردازی مناسب و کافی احساس آرامش ایجاد می‌کند. اگر چه که نور طبیعی همیشه بهترین است، اما همیشه گزینه مناسبی نیست. در انتخاب نورهای مصنوعی دقت کنید، زیرا ممکن است باعث اذیت کردن بیماران شوند.

گروه دکور ipg طراحی دکوراسیون انواع فضاهای اداری و تجاری را انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید دکوراسیون محل کارتان برای شما و مراجعه‌کننده‌‌ها لذت‌بخش و جذاب باشد، می‌توانید از راهنمایی‌های متخصصان گروه دکور ipg بهره‌مند شوید.

 

جهت مشاوره رایگان و بازدید ، با گروه IPGدکور  در تماس باشید

همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122738654
02122738661

شماره همراه:
09382327323