دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی ویلا موضوع مورد نظر ما در این مقاله است که قصد داریم در خصوص آن مطالبی را برای شما عزیزان ذکر کنیم .

دکوراسیون داخلی ویلا از نکات مهم و تاثیر گذار در زیبایی ویلاها هستند که توجه به آنها برای افرادی که می خواهند ویلای زیبا و لوکسی داشته باشند ، بسیار مهم است .

در این مقاله قصد داریم تا به بیان موضوعاتی از قبیل : دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال ، دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک ، دکوراسیون داخلی ویلا سنتی ، دکوراسیون داخلی باغ ویلا و دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس بپردازیم .

چنانچه قصد دارید در رابطه با این موضوعات اطلاعاتی به دست بیاورید ، این مقاله را با دقت مطالعه نمایید .

طراحی ویلا لوکس

✅ دکوراسیون داخلی ویلا :

پلان داخلی ویلا باید به گونه ای طراحی شود که با ویلا و شرایط و موقعیتی که ویلا در آن واقع شده است همخوانی داشته باشد .

به عنوان مثال : طراحی دکوراسیون یک ویلا در منطقه سردسیر ممکن است با طراحی یک ویلا در منطقه شرجی متفاوت باشد که در طراحی ویلا باید به این نکات توجه گردد .

✅ دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال :

در شمال ایران برخی از نقاط دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است و برخی از نقاط دیگر که به دریا نزدیک تر است دارای آب و هوای شرجی است . دکوراسیون ویلا در هر کدام از این مناطق باید با توجه به آب و هوا طراحی شود .

در ساخت ویلاهای شمالی در مناطق شرجی آن با توجه به شرایط آب و هوایی آن ناحیه در طراحی دکوراسیون داخلی معمولا از چوب استفاده می شود به گونه ای که سقف داخلی ویلا با چوب طراحی می شود و زمین آن نیز می تواند از جنس پارکت باشد .

همچنین می توان ویلا را در این مناطق به صورت دوبلکس طراحی کرد و پله های آن را نیز با استفاده از چوب ساخت که این کار جلوه خاصی به ویلا می دهد  .

در مناطق کوهستانی و سرد شمال نیز می توان شومینه های بسیار زیبا و جذاب را در دکوراسیون ویلا طراحی کرد .

ویلاهای موجود در مناطق شمالی بهتر است که دارای پنجره های زیاد و بزرگ باشد تا بتوان از داخل ویلا منظره زیبای بیرون از ویلا را دید . همچنین می توان فضای داخلی را به گونه ای طراحی کرد که هر بخش از خانه در یک سطح واقع شده باشد و دارای پارتیشن بندی باشد .

بخوانید:  دکوراسیون داخلی مدارس دولتی و غیر انتفاعی

به عنوان مثال : پذیرایی در یک بخش باشد و حال اختصاصی در یک بخش و … سطح این بخش ها نیز می تواند به صورت تریپلکس طراحی شده باشد . که توجه به این موارد باعث زیبایی ویلا می شود .

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک :

دکوراسیون داخلی ویلای کوچک بهتر است بدین شکل باشد که تمام فضای داخلی ویلا در یک سطح واقع شده باشند و ویلا به صورت دوبلکس و یا تریپلکس نباشد ، زیرا در این ویلاها به علت فضای کم دوبلکس بودن باعث کمتر شدن فضا می شود  .

همچنین بهتر است در طراحی پلان داخلی ویلای کوچک اندازه آشپزخانه و اتاق خواب ها متعادل باشند و قسمت حمام و دستشویی نیز به این شکل باشد که حمام و دستشویی ویلا در یک بخش طراحی شده باشد و به صورت جدا از هم نباشند تا فضای کمتری گرفته شود .

لازم به ذکر است که در ویلاهای کوچک بهتر است از مبل های ال شکل که به صورت راحتی هستند و یا از مبل هایی که فضای کمی را اشغال می کنند ، استفاده کرد .

دکوراسیون داخلی ویلا سنتی :

آیا قصد دارید دکوراسیون ویلای خود را به صورت سنتی طراحی کنید ؟ برای انجام این کار از متریال های مختلفی می توان استفاده کرد .  به عنوان مثال : می توان از پنجره هایی که دارای شیشه های رنگی هستند ، استفاده کرد که این امر یاداور گذشته ها و خانه های سنتی ایرانی است  و دارای جلوه بسیار زیبا و آرامش بخشی نیز می باشد .

در طراحی دکوراسیون ویلا سنتی می توانید به جای استفاده از مبل در داخل ویلا از تخت های سنتی استفاده کنید  . بخشی را به تخت های سنتی اختصاص دهید و بخشی را توسط کرسی و پشتی طراحی کنید ؛ که استفاده از کرسی در مناطق سردسیری و یا در زمستان ها بسیار لذت بخش است و باعث ایجاد یک فضای سنتی می گردد .

بخوانید:  پارتیشن نیمه شیشه ای

دکوراسیون داخلی باغ ویلا :

یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون باغ ویلا ، استفاده از پنجره های یک سره و بزرگ است تا بتوان از داخل ویلا محیط باغ را مشاهده کرد که این کار باعث دلباز تر شدن فضای داخلی ویلا می شود .

برای طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا می توانید از صندلی های راک و یا صندلی های راحتی استفاده کنید و این صندلی ها را بر پشت پنجره قرار دهید ، روی آن بنشینید و به منظره زیبای بیرون بنگرید .

دکوراسیون داخلی باغ ویلا

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس :

در طراحی دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس می توانید در یک بخش از ویلا میز بیلیارد و فوتبال دستی قرار دهید و آن بخش از ویلا را به مجموعه ای برای بازی تبدیل کنید .  بخشی دیگر را می توانید به قسمت پذیرایی از مهمان تبدیل کنید و بخشی دیگر را به عنوان حال اختصاصی در نظر بگیرید .

ویلاهای دوبلکس دارای جلوه بسیار خاص و لوکسی هستند که طراحی ویلا به صورت دوبلکس و یا تریپلکس برای ویلاهای بزرگ بسیار توصیه می شود  .

مقاله : دکور فضای اداری خود را لوکس و مدرن کنید

پس اگر قصد دارید تا ویلای لوکس و شیکی داشته باشید ، سعی کنید در صورت امکان ویلا را به صورت دوبلکس طراحی کنید .

کلام پایانی :

در این مقاله به بررسی دکوراسیون داخلی ویلا پرداختیم .  امیدواریم مطالب ذکر شده در خصوص دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال ، دکوراسیون داخلی ویلاهای کوچک ، دکوراسیون داخلی ویلا سنتی ، دکوراسیون داخلی باغ ویلا و دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد  .

در پایان این مقاله باید خدمت شما دوستان عزیز بگوییم که چنانچه قصد طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و پلان داخلی ویلا را دارید می توانید از مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی ipg  به نشانی اینترنتی ipg-decor.com مراجعه نمایید و طراحی دکوراسیون داخلی ویلا خود را به این مجموعه بسپارید

4.6/5 - (20 امتیاز)
همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122738654
02122738661

شماره همراه:
09382327323

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.